پیام سرا

به وبلاگ پیام سرا خوش آمدید

به وبلاگ پیام سرا خوش آمدید

باسلام ممنون که وبلاگ ما امدید .امیدوارم پیام مورد نظر تون رو در این وبلاگ پیدا کنین شما میتونین درخواست پیام بدین

بایگانی
آخرین مطالب

دوستت دارم

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب‌ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم‌نم، تو را دوست دارم

نه خطی، نه خالی! نه خواب و خیالی
من ای حس مبهم تو را دوست دارم

سلامی صمیمی‌تر از غم ندیدم
به اندازه‌ی غم تو را دوست دارم

بیا تا صدا از دل سنگ خیزد
بگوییم با هم: تو را دوست دارم

جهان یک دهان شد هم‌آواز با ما
تو را دوست دارم، تو را دوست دارم....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
maysam .r

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی